Policy

Vår Kvalitetspolicy är att genom goda och breda kunskaper och kontakter utgöra en resurs för kunden i arbetet med att skapa, driva och underhålla installationer för klimat och inomhusmiljö i byggnader. Kundens förväntningar skall uppfyllas genom att vi, som en och samma leverantör, kan erbjuda kontinuitet i arbetet med att:

  • Utarbeta användbara och anpassade kravspecifikationer.
  • Under projektering och produktion bevaka att såväl kundens som samhällets krav efterlevs.
  • Genomföra drift och underhåll så att de specificerade kraven kan upplevas.

Vårt mål är inte enbart att uppfylla kundens förväntningar utan också förväntningar hos brukare av lokaler och andra som är "kundens kund".

Vi arbetar för detta genom att:

  • Utföra våra åtaganden rätt från början så att kostnaden för ett projekt över dess livslängd blir så låg som möjligt.
  • Ha ett okomplicerat och trivsamt samarbete med våra kunder och deras personal.
  • Arbeta för ett gemensamt mål. En bra slutprodukt.
  • Varje kund skall vara en referens.
  • Anpassa utbildningar för maximalt gensvar från deltagare och företag.
  • Värna om såväl den inre som den yttre miljön i utförandet av våra uppdrag

kundsupport gray text
item karta

Policy

Vår Kvalitetspolicy är att genom goda och breda kunskaper och kontakter utgöra en resurs för kunden i arbetet med att skapa, driva och underhålla installationer för klimat och inomhusmiljö i byggnader. Kundens förväntningar skall uppfyllas genom att vi, som en och samma leverantör, kan erbjuda kontinuitet i arbetet med att:

  • Utarbeta användbara och anpassade kravspecifikationer.
  • Under projektering och produktion bevaka att såväl kundens som samhällets krav efterlevs.
  • Genomföra drift och underhåll så att de specificerade kraven kan upplevas.

Vårt mål är inte enbart att uppfylla kundens förväntningar utan också förväntningar hos brukare av lokaler och andra som är "kundens kund".

Vi arbetar för detta genom att:

  • Utföra våra åtaganden rätt från början så att kostnaden för ett projekt över dess livslängd blir så låg som möjligt.
  • Ha ett okomplicerat och trivsamt samarbete med våra kunder och deras personal.
  • Arbeta för ett gemensamt mål. En bra slutprodukt.
  • Varje kund skall vara en referens.
  • Anpassa utbildningar för maximalt gensvar från deltagare och företag.
  • Värna om såväl den inre som den yttre miljön i utförandet av våra uppdrag
kundsupport gray text
item karta